Este primăvara un anotimp potrivit pentru sarcină?

Este-primăvara-un-anotimp-potrivit-pentru-sarcină

Primăvara este momentul în care natura începe să prindă viață. Aer curat, soarele ne mângâie cu razele lui călduțe, iar plimbările prin parc devin o adevărată plăcere tabloul oferit de natură fiind unul cu totul special. Cu toate acestea, este primăvara un anotimp potrivit pentru sarcină? În acest articol îți vom prezenta plusurile și minusurile acestei perioade pentru viitoarele mămici.

1. Plus – Exerciții în aer liber – Nu ai niciun motiv să stai în casă în perioada primăverii. Profită de vremea deosebit de frumoasă și fă plimbări lungi sau chiar aleargă ușor. În zilele foarte călduroase de primăvară poți să optezi pentru o scurtă bălăceală în piscină. De reținut faptul că orice mișcare fizică plănuiești să faci în perioada sarcinii, cel mai bine este să te consulți cu medicul tău.

2. Minus – Primăvara este sezonul alergiilor – Polen, praf și mucegai, pentru cei care sunt afectați de alergii acestea sunt primele cuvinte care le trec prin minte atunci când vine vorba despre acest sezon atât de așteptat de majoritatea persoanelor. În cazul în care ești viitoare mămică și faci parte din rândul celor care suferă de alergii cel mai bine este să eviți, pe cât posibil, contactul cu factorii declanșatori. Dacă urmezi un tratament pentru acest aspect, consultă-ți medicul pentru a afla dacă este sigur pentru sănătatea și buna-dezvoltare a micuțului să continui.

3. Plus – O mulțime de fructe și legume pentru o alimentație corectă – Încă de la începutul primăverii sunt o mulțime de legume delicioase pe care le poți introduce în alimentația ta zilnică. Spre exemplu, urzicile, rucola românească, spanac, salata verde sau leurda. Apoi, pe măsură ce zilele din acest anotimp trec, lista cu bunătăți se poate completa cu: merele verzi, corcodușele, perele, cireșele de mai, castraveții, vinetele, ardeiul, morcovii, căpșunele sau chiar zmeură dacă temperaturile sunt ridicate. Așa că, primăvara te bucuri de o alimentație bogată în vitamine și plină de savoare.

4. Minus – Supraîncălzirea – Din cauza hormonilor vei simți temperaturile ridicate mult mai intens decât restul persoanelor, chiar și primăvara. Supraîncălzirea pe durata sarcinii reprezintă un risc pentru dezvoltarea micuțului tău, așa că este nevoie să fii precaută. În zilele călduroase de primăvară alege ținute lejere și din materiale naturale. De asemenea, nu uita că hidratarea este foarte importantă, atât pentru tine, cât și pentru bebel. Așa că, bea apă și atunci când nu îți este sete și consumă cel puțin doi litri de lichide pe zi.

5. Plus – Ai trecut de sezonul răcelilor – Asta nu înseamnă că nu se poate să răcești și primăvara. Uneori sezonul răcelilor și virozelor poate să țină până în luna mai, așa că asigură-te că sistemul tău imunitar este puternic și poate să facă față oricărei provocări din acest sezon. Este foarte important să te odihnești corespunzător și să te hidratezi corect pentru o stare de sănătate perfectă.

Lista poate continua, însă trebuie să menționăm că orice moment din an este potrivit pentru sosirea unei minuni în viața ta. Bucură-te din plin de această experiență unică!

Dacă ți-a plăcut acest articol, poți să îl distribui pe Facebook pentru a le lăsa pe prietenele tale să afle aceste detalii referitoare la sarcina pe durata primăverii!



Completează formularul de mai jos cu numele tău și e-mailul pe care îl utilizezi frecvent, iar acolo vei primi Gratuit un material PDF cu cei mai importanți pași pe care trebuie să-i urmezi pentru a avea o sarcină ușoară și un copil sănătos.